您当前所在位置:晋江新闻网>>新闻中心>> 国内国际 >>正文

国际中体联发来新春祝福

www.ijjnews.com   晋江新闻网  2021-02-12 18:50
  

  晋江新闻网2月12日讯 2月11日,正值中国传统新春佳节来临之际,国际中体联秘书长赫沃杰·卡斯特杰和国际中体联主席、国际奥委会教育委员会委员劳伦特·佩楚卡从布鲁塞尔给中国中体协主席薛彦青先生和晋江2020年第18届世界中学生运动会执委会发来新春祝福。全文如下:

  Brussels, 11th February 2021

  布鲁塞尔,2021年2月11日

  To: Mr. XUE Yanqing

  China School Sport Federation

  Organising Committee

  18th Gymnasiade – Jinjiang 2020

  呈送:中国中体协主席薛彦青先生

  晋江2020年第18届世界中学生运动会执委会

  Subject: ISF New Year Wishes

  主题:国际中体联的新年祝福

  Dear Friends, Dear Colleagues,

  尊敬的朋友们、同事们:

With the New Year upon us, we would like to extend our warmest greetings to you, the Jinjiang leaders and the CSSF team, wishing you a happy and most successful year. This last year underlined how much the values and goals we are promoting through school sport are essential for the peaceful and harmonious development of our societies and communities that we are responsible for. We hope that for each of you the celebrations will be a moment of happiness shared with your most important relatives and friends.

  值此新年来临之际,我们在此向晋江市领导们、中体协团队表达最诚挚地问候。祝你们新年快乐,诸事兴旺!在过去的一年里,我们看到中学体育所倡导的价值和目标对促进社会和社区的平安、和谐起到了极其重要的作用。促进社会和社区的平安、和谐是我们肩负的责任。愿你们每一位与至亲和好友一起庆祝新年,分享喜悦。

The friendship and close cooperation we have built through the various different meetings, held since 2017 is key to overcoming the crisis we have faced this past year. We would like to especially thank you for your sense of responsibility and the cooperation you have developed with us. These dimensions will lead to a successful year of the Ox with the delivery of the largest Gymnasiade in ISF history. The entire ISF Family is looking forward to being with you in Jinjiang this October.

  自2017年开始,通过大小会议和不同形式的会面,我们彼此已经建立了友谊和密切的合作关系,这成为我们克服去年疫情危机的关键。特别感谢你们的担当和配合。有了以上这些基础,我们将在牛年里成功举办一届国际中体联历史上最大规模的世中运。所有的国际中体联大家庭成员都期望10月份和你们在晋江相聚。

  Awaiting the pleasure of meeting you soon.

  愿尽快见到你们。

  Yours sincerely,

  此致,敬礼!

标签:
稿源: 晋江新闻网  编辑: 蔡君仪蔡君仪 [打印] 
相关新闻
网友评论:
请您文明上网、理性发言并遵守相关规定。
你至少需要输入 5 个字    昵称:       
晋江新闻网版权与免责声明:
(1)凡本网注明“来源:晋江新闻网或晋江经济报”的所有文字、图片和视频,版权均属晋江新闻网所有,任何媒体、 网站或个人未经本网协议授权不得转载、摘编或利用其它方式使用上述作品。已经本网授权的媒体、网站,应在授权 范围内使用,并注明“来源:晋江新闻网”。违反上述声明者,本网将追究其相关法律责任。
(2)凡本网注明“来源:×××(非晋江新闻网或晋江经济报)”的文/图等稿件均为转载稿,转载目的在于传递更多 信息,繁荣发展互联网行业,并不意味着赞同其观点或证实其内容的真实性。如其他媒体、网站或个人从本网下载使 用,必须保留本网注明的“来源”,并自负版权等法律责任。如擅自篡改为“来源:晋江新闻网”,本网将依法追究 责任。如对稿件内容有疑议,请及时与我们联系。
(3)如因作品内容、版权和其它问题需要同本网联系的,请在两周内速来电或来函与本网联系。电话:0595-85088286。